Ajankohtaista
Kevan ilme ja logo muuttuivat
Keva uudisti vuoden 2017 alusta ilmeensä ja logonsa. Uudistuksen taustalla on se, että Keva käy läpi suurta muutosta.
Kevan uuden logon on suunnitellut suunnittelujohtaja Petteri Meriluoma markkinointitoimisto Zeeland Familystä.
– Kevan uuden visuaalisen identiteetin suunnittelu oli mielenkiintoinen ja antoisa tehtävä, sillä Kevalla on merkittävä rooli suomalaisen yhteiskunnan hyvinvoinnin turvaajana. Työmme tulosten on määrä kommunikoida Kevan uutta strategiaa ja uudistuvaa toimintaa, kertoo suunnittelujohtaja Petteri Meriluoma.
– Kevan tunnus koostuu vahvasti muotoillusta tekstilogosta. Kirjaimet ovat ikään kuin liikkeessä, kuvaten aktiivista asiantuntijuutta. Logon värit, tumma ja vaalea sininen, viestivät Kevan luotettavuutta, vastuullisuutta ja vakautta. E-kirjaimen viivojen pinoutuva muoto kuvaa kasvua ja kehittymistä, nousua kohti tulevaisuutta, Meriluoma kertoo.
Kevan toimitilat-sivusto sai myös muutoksen myötä uuden ilmeen, joka julkaistiin 10.1.2017 ja Kevan asuntojen ilme julkaistiin 11.1.2017.
Tarkemmin tietoa Kevan ilmeen uudistuksesta: Keva.fi